onsdag 11 februari 2009

vem röstar emot snö?

...det gör jag iallfall. Det har snöat hela dagen, så tråkigt!! Man har ingen lust att gå ut då och ännu mindre lust att cykla. Men jag har inte haft tid att gå ut idag ändå. Jag har pluggat hela dagen. Jag har äntligen läst det tråkigaste kapitlet om utvecklingteorier med massa gubbar och deras tankar. Men det blev lite intressant här och var i kapitlet ändå! Jag har träningsvärk efter bodystepen, skit vad jobbigt det var! Idag har det varit vilodag för kroppen men imån ska jag simma med Sarah. Ska bli kul!

Min Stackars pojke är sjuk. Han har varit hemma den här veckan och jag tror nog att det blir sängen för honom veckan ut, jag tycker synd om han, han fryser och snorar och hostar. Jag har känt mig lite hängig och snorig jag med men inte så mycket som han.

Idag har jag bokat ett möte. Med vargar! När jag fyllde 20 fick jag ett presentkort att få träffa vargarna på Kolmården. Och nu äntligen blir det av! Det blir mamma och jag som får åka upp dit den 5 april. Det ska bli spännande! På lördag är det alla hjärtans dag...mysigt. Förra året blev det lite fel i maten som jag o Rickard gjorde. Vi skulle göra ett nytt såsrecept med dragon. Det var bara det att kycklingen blev vit, såsen blev vit och riset var ju oxå vitt. Så det såg ganska smaklöst ut. Sen såg vi en jättelustig film som inte alls var romantisk fast att vi trodde det innan. Men viktigast är ju att man är med varann och bryr sig om varandra på alla hjärtans dag! Och att bry sig om alla sina vänner!!

Nu börjar tentaplugget igen. Den 20 februari är det tenta igen. Det får går som det går som jag alltid säger, man ska inte ta ngt förgivet och jag tror att den här tentan lite knepig. De är ju på b-nivå nu med...

nu börjar jag bli trött, får se om jag får sova inatt, för Rickard snarkar så när han är förskyld,hihi!!
God natt! puss o kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Går säkert bra för dig på tentan! :) Och jag röstar med emot snö!

(Jag har bloggat) ;P