fredag 20 februari 2009

över

nu är det över, tror kanske jag kommer att få min första omtenta, men det är bara o vänta och se och inte grubbla så mycket över det! Sarah var med mig hem och vi åt lunch och drömde oss bort till Australien och USA...skönt att få drömma ibland! När hon hade gått ringde jag Erika. Vi snackade på en bra stund som bara vi kan, alltså om ALLT OCH INGENTING!

Nu är jag LAT! sitter i fotöljen med min dator i knät och lyssnar på en countrykanal medan jag skriver. Solens strålar letar sig in genom fönstret och hamnar på mig. Solen är rikigt stark! Jag är väldig varm av solen känner jag! love it! men det är 7 grader ute, var ute på vår balkong förut...snö vart man än såg men jag frös inte iallfall! Nehe jag måste plocka lite här snart. När Rickard kommer hem ska vi med Björn och Johanna till IKEA och city gross. Ska bli skönt att bara njuta av att vara ledig! Sedan ska vi äta tacos här hemma och se på "på spåret" yeah...

vilka är ni som läser min blogg? Kan ni inte lämna en kommentar? Det skulle vara kul o veta, ja vet ju bara hur många det är som är inne på min blogg varje dag. Tänk jag har inte tröttnat på att skriva blogg än. Jag brukar tröttna efter ett tag, iallfall när jag skrev dagbok. Men det här är annorlunda tror jag. Här kan jag lägga in bilder och få kommentarer och det är fler som läser min blogg än vad man gjorde i min dagbok,haha.

Ha en bra helg alla underbara människor!!!!!!!
kiss Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser! :)

Hoppas tentan gick bra! Det bästa som finns är ju helgen efter tenta när man bara kan va ledig, speciellt om det är sol med...

Anonym sa...

hej :) hoppas tentan gick bra! saknar er i Kalmar! :)