onsdag 18 februari 2009

tröööött

just nu skulle jag ha pluggat. jag skulle ha ätit te halv sex tänkte jag o sedan skulle jag börja plugga igen. Men nej klockan är kvart över 6 och det har inte blivit något pluggande. Jag är så trött!!! Jag har suttit på bibblan med några kompisar o pluggat idag från halv 9 te 2. jag åt bara 2 mackor o ett äpple under den tiden. Sen var jag o Sarah o simmade. När jag kom hem hit va jag så hungrig så jag gjorde mat med en gång. Men nu sitter jag här o är helt slut...och vid halv börjar "doktorn kan komma". Jag tänkte se det o sedan plugga iallfall en timme mer idag. Imorgon ska jag gå upp tidigt o lägga upp en plan på hur jag ska plugga. För på fredag ska man sitta o skriva tenta - igen....

hehe, tentaveckan är inte kul vill jag lova...

Inga kommentarer: