tisdag 24 februari 2009

cubus!

Jag fick ett mejl från mamma igår, hon hade läst någonstans att Cubus skulle etablera sig i Hansa city i Kalmar till hösten! Hurra! Jag älskar den klädaffären och den finns inte så mycket Cubus här nere i söder. Det finns i Vimmerby, (konstigt nog) och i Karlskrona. När jag var uppe hos Sofia förra året i mars så var jag helt tokig, för de hade både Cubus i Eskilstuna och flera stycken i Sthlm! Jag handlade bara kläder där, både i Sthlm och i Eskilstuna på Cubus!

Jag har träningsvärk idag. Jag var på body step igår, men det var faktiskt riktigt kul den här gången. Man hängde med mer och det är kul när alla kommer in i samma takt. De sa att man skulle gå på body step minst 5 gånger för att sedan ha en åsikt om det. Det är nog rätt! Före body stepen kom en ny kompis hit, Nina heter hon. Vi har träffats på studentkören och hon bor här i närheten. Vi satt här och mumsade på varsin semla och snackade. På fredag ska vi på körfest, det ska bli väldigt kul!

Idag sov jag till 9. 4 timmar mer än Rickard som han påpekade,hihi. Bus jag är! Jag börjar den nya kursen vid 13.00 idag och den håller på till 16.00. Men jag funderar lite för jag hinner knappt hem innan jag måste åka ner till kören igen vid 6, så det känns som om jag måste stanna nere i stan till dess. Jag ska nog gå o simma tror jag, så jag får träna lite idag med. De säger på nyheterna nu att Viktoria o Daniel ska förlova sig, spännande! Vissa tror att de ska gifta sig i sommar o vissa tror att de ska gifta sig nästa år.

Jag hoppas verkligen att jag får ett sommarjobb. Vi vill så gärna till USA i november. Vi har gjort lite planer och det blir nog lite inrikesflygningar oxå i USA så man får se lite mer ställen. Vi får se vad som händer men nu har vi iallfall bestämtatt om vi har pengar ska vi åka till USA iår!

Nu ringde Sarah, hon kommer hit snart, bäst o fixa sig lite, har inte gjort iordning mig än!
puss o kram till alla!

Inga kommentarer: