onsdag 25 februari 2009

frieri i tv!

Jag sitter här och ser på nyhetsmorgon, nyss var det en man som skulle skrapa en trisslott. Han vann tre miljoner! Han sa då att han ville gifta sig med sin fru, då sa programledaren "är det ett frieri?" "jaa" sa han då. Hans sambo fick då komma fram till kameran och hon var helt chockad, men hon sa ja! Så himla gulligt! De hade varit tillsammans i 40 år tyckte jag han sa. Jag blev så glad när jag såg det! Ett bra sätt att börja sin dag på. Nu ska jag göra mig iordning, ska ha föreläsning mellan 10-12 idag. Sedan är det dax för vatten-workout ikväll. Jag har redan träningsvärk men det är bara bra!
HA EN BRA DAG!

2 kommentarer:

http://annakatana.devotese sa...

Dom hade nog varit tillsammans i 40år va? Inte gifta :D Kram

Linas blogg sa...

ojsan,hihi,ja ska ändra det,hihi