måndag 23 februari 2009

en helg i februari

Helgen har gått som en vind...I fredags var jag helt slut efter tentan. Björn o Johanna var här och vi åt tacos. I lördags sov Rickard o jag vääldigt länge för att vara oss nu förtiden, ända till 11! Men jag skyller på min nya kudde jag köpte på IKEA, den är såå skön! Lördagen ägnads åt att städa vår lägenhet o plocka ner saker i förrådet. På kvällen kom Emmaboda gänget! Vi kollade på melodifestivalen o snackade. Det blev ganska lugnt.

Igår var jag ute och gick o det slaskiga vädret! Sedan gjorde Rickard o jag en paj med bacon och svamp,mums! Vi tog det lugnt och kollade på familjen Macahan o på en annan film. Idag är jag ledig! Jag har inte ens ätit frukost och klockan e snart halv 12! Så här brukar det absolut inte vara , men jag har inget annat för mig! Kursen börjar imån och jag kan inte göra något innan dess. Jag har suttit och sökt sommarjobb, hoppas verkligen att jag får något! Ikväll ska jag på body step, svettvarning! puss o kram


Nedanför följer bilder från lördagskvällen:



Jonni, Jim, Frida och Johan




Frida o jag lekte Russinet och druvan!

Henke

Jonni och Jim

2 kommentarer:

Ekströms - Den goda kraften sa...

Fan vad snygga brudarna är! Tack för en trevlig och rolig kväll. Lägenheten är sååå fin! Kram Frida.

Linas blogg sa...

tack själv!!