onsdag 4 februari 2009

dagen med Hanna

Idag har jag träffat Hanna. Hon kom hit vid 12-tiden och efter en runda i lägenheten åkte vi in till centrum. Vi gick och åt wok på Soya, det är så himla gott! Efter det gick vi lite o kollade på kläder men tänka sig jag köpte inget! Jag brukar vara väldigt dålig att hålla i pengarna när jag går o prövar kläder, men fast jag såg en bh och ett par byxor jag ville ha köpte jag det inte. Hanna och jag köpteh em fika efter en stund och åkte hem till lägenheten. Det har varit en mycket trevlig dag! Det måste vi göra om Hanna!

Vi har fått igång tvättmaskinen nu. Så nu är är bara att tvätta,tvätta o åter tvätta. Jag är trött ikväll, eller inte trött, jag vill inte göra ngt. Jag vill att det ska bli varmare ute, jag vill använda tunnare kläder och inte frysa!! Men vi är på väg mot rätt håll eller hur?

puss o kramar

Inga kommentarer: