måndag 9 februari 2009

helgen med Erika!!!

Jaa...helgen är redan över, varför går det så fort? Jag borde plugga egentligen men jag ville sätta in lite bilder från helgen och berätta vad vi har gjort!!
Erika kom i fredags. Vi åkte buss hem till lägenheten, sedan åkte vi buss ut till Hansa city. Där kollade vi lite i affärerna och handlade mat på city gross. Väl hemma gjorde vi kyckling a la Vera och drack varsin drink. På lördagen började vi med att Erika färgade mitt hår. Sedan åkte vi in till stan och åt lunch med Carolina, Sarah och Charlotte. Det blev grekisk buffé och det var mycket gott! Därefter klippte jag mig!!! hoppas att ni ser ngn skillnad!


Före





Efter


På kvällen hade vi en liten schlagerfest. Tjejerna från dagen kom plus Evelina och hennes kille Thomas. Vi hade det revligt och Erika och jag satt och tog kort på oss själva typ hela tiden,haha. Det är så roligt att vara flummig med henne!! Erika och jag drack väldigt goda drinkar! Vi drack både med jordgubbslikör i och en likör som det var mjölkchocklad och kola i!! mmm...Ja efter melodifestivalen var slut åkte alla hem. Erika och jag bestämde oss för att gå ut. Vi åkte buss ner till centrm och vi satt och smuttade på mjölkchokladslikören på vägen ner,hehe. Väl i centrum gick vi en sväng på en sportbar. Sedan gick vi till ett annat ställe och tog varsin cider. Sedan bestämde vi oss för att åka hem och det blev taxi. Det är ju både tryggt och säkert!!!


Gänget
Min fina Rickard!

Carolina, Sarah och Charlotte

Evelina och Thomas


Jag och Erika


På söndagen var vi sega...Men vi var ute och gick en timme vid havet, det är så vackert...sedan åkte min ängel hem, snyft! Fast vi har haft en så bra helg!!!!!

ikväll ska jag på bodystep med Ida. Det kommer säkert bli svettigt! Min Rickard är hemma och sjuk idag stackarn, men jag är inte ensam iallfall.

puss o kram

3 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Jätte roligt att träffa dig och jag saknar dig redan :( men det kommer fler dagar och jag är tacksam för att vi kan hålla kontakten så bra även fast vi inte träffas lika ofta! Älskar dig! puss&kram

Ekströms - Den goda kraften sa...

Jag ville bara säga att du blev sååå jädrans snygg i håret gumman! Du ser helt annorlunda ut fast på ett väldigt positivt sätt! Kram

Linas blogg sa...

Erika- tack för att du kom!! Du är alltid välkommen!

Frida- tack så mycket! Det känns mycket fräschare nu! Kul att ni vill komma på inflyttningsfesten!