torsdag 19 februari 2009

upptäcksfärd

nu får det bära eller brista. Vill inte plugga mer nu...Men jag har tyckt att det har varit en väldig intressant delkurs. Om utvecklingsländernas geografi. Jag skulle vilja veta mer om det, jag skulle vilja hjälpa på rätt sätt, jag vill hjälpa så som de i utvecklingsländerna vill bli hjälpta. Man ska inte bara tänka på det ekonomiska utan få dem att hjälpa sig själva från sina egna behov. Jag får se nu hur det blir men de skulle vara kul att få jobba med ngt som kan hjälpa andra!

Idag har jag varit ute o gått en timme. Jag gick på cykelvägar och strövade omkring. Det är spännande att inte veta vart man är och inte veta vart man kommer! Det kommer nog vara väldigt fint häromkring när det blir sommar!!! Ne nu är det antikrundan från VIMMERBY!!! Få se om man känner igen någon!

puss o kram

Inga kommentarer: