fredag 28 november 2008

efter tentan

Nu känna allt skönt! Jag är hemma och har druckit ett par glas vin! Jag vet inte hur tentan gick. Jag skrev massor men jag vet inte om jag skrev tätt saker, det kommer att visa sig om tre veckor. Efertår gick jag och några vänner och åt. det var trevligt!

Rickard har tagit över hans mammas tangentbord som hon inte kunde ha, det är vita tangenter och det lyser blått om det, det är lite svårt att skriva på men jag vänjer mig nog! Imorgon ska vi ut och åka med Rickards föräldrar. Först ska vi till Nybro och handla lite, sedan ska vi till Kosta outlet och julhandla lite på julmarknaden. Ska försöka få upp alla julstakar oxå imorgon.

Jag är redan trött fast klockan bara är 21.17....ska sova uuut imorgon!

Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra på tentan gumman. Jag ska ju börja plugga i januari så vi båda två är tillbaka i skolbänken. Puss Martina

Linas blogg sa...

tack! Jasså, det måste du berätta mer om! puss