torsdag 27 november 2008

blä!

Nu har ja läst så mycket så jag håller på o spy! Nu får de gå som det går. Orkar inte plugga mer ikväll,orden bara finns där men ja tänker inte på innebörden längre, o då ska man lägga av! Jag har en och en halvtimme imån att läsa då jag ska åka buss till Kalmar kl 6 då tentan börjar kl 8.

Nu ska jag bara lägga undan allt och förska slappna av!

Det värsta med att plugga är att få ångest kvällen innan en tenta, hehe... men ja överlever om det inte går bra...

puss o kram

2 kommentarer:

Ekströms - Den goda kraften sa...

Du klarar det gumman! Även om du inte gör det så får du ju en chans till. =) Hoppas det går bra, jag tror på dig. Nu ska jag finnas för dig och stötta dig när du behöver det. Ha en bra helg! Puss o kram.

Linas blogg sa...

Vi får se hur det går! kram