söndag 9 november 2008

hur bärs vi in i framtiden?

I fredags var vi och kollade på en lägenhet. En stor trea i Berga. Den var fin, men ngn som bott där hade målat lite som denne ville. Men vi ska ringa till hyresvärden imån och fråga vad de tänker göra åt det. Sååå...det verkar som om vi har bestämt oss, för att flytta! ojojoj....
hela livet har vänds upp o ner den här hösten. Jag känner mig sorgsen men oxå glad när jag tänker på vad hösten har inneburit för mig...Jag har förstått att när en dörr stängs öppnas en annan. Jag har kommit familjen mkt närmare nu efter allt som har hänt. Jag är så glad att jag har en sån underbar familj, pojkvän och underbara vänner!

Jag sätter in bilder från balen..det var ett tag sedan Rickard och jag fixade oss inför den stora dagen. Jag bärde mammas tärnklänning och min körledare fixade mitt hår. Det var en sån fin dag med vänner och solsken! Ibland tänker jag på tiden som gått efter det och vad som kommer att hända i framtiden...livet är en konstig process...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söta ni var :) Ni kommer säkert få det jättebra i Kalmar!

Linas blogg sa...

Tack! Ja du bor ju där,hihi