tisdag 18 november 2008

TRE ÅR!

Gissa vad som hände för tre år sen? jooo...lilla jag satte mig på en buss och åkte upp till stora Sthlm för att möta en urgullig kille som jag hade pratat timmtal med i telefon men som jag bara hade träffat en gång tidigare i en liten håla vid namn Emmaboda,hihi. När jag satt där på bussen upp till Sthlm var jag väldigt nervös, jag satt och tänkte på hur allt skulle bli och om det skulle kunna bli ngt mellan oss två. Allt det nervösa släppte så fort jag klev av bussen och klev in i hans famn!
Sedan dess har det bara rullat på! Och den urgulliga killen, det var ju Rickard så klart! Vi firade ett år på Gran Canaria, väldigt romantiskt och vi hade otroligt roligt! Ja, vår två-årsdag firades i USA,hihi, på ett hotellrum i San Francisco där vi åt romantiskt middag bestående av amerikansk pizza och läsk. Fast det inte var tanken från början var det väldigt speciellt.
Såå idag är det vår treårsdag och som ni kanske vet sitter jag i Emmaboda och väntar på att Rickard ska komma hem. Det här året valde vi inte att åka utomlands i november utan det blev en flytt istället, lite försenad i Januari. Men då börjar ett nytt kapitel i våra liv. Vem vet vart vi befinner oss nästa år vid den här tidpunkten???
Rickard och jag på Gran Canaria

Rickard och jag vid Grand Canyon

Hotellrummet i San Francisco, och Pizzakartongen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS Lina och Rickard!!!!

Kram Vera

http://annakatana.devotese sa...

GRATTIS!
http://internatanna.bloggproffs.se