torsdag 6 november 2008

50:de inlägget!

Häftigt, nu har ja skrivit 50 inlägg. Tiden bara rullar på och alla vi människor rullar med den. Jag är hemma idag med för det är pluggdag. Det är faktiskt ganska skönt att vara hemma för att plugga då och då. Men när jag har läst en stund idag ska jag ut och gå. Det var ett tag sedan jag var ute och gick nu. Jag fick ett batteri av Erika till min stegmätare, jag höll på med stegräknaren förut men då hade jag så höga krav på mig, att jag skulle gå 17500 steg per dag medan andra hade typ 11000 steg per dag. När vi flyttar tror jag att jag hinner gå mer oxå för när jag går i skolan så känns det som om man inte hinner för att man är trött och hungrig när man kommer hem...

Jaja, igår var jag iallfall och simmade typ en timme med Frida istället för vattenjympan. Det var skönt att sitta i bubbelpoolen efter. När jag kom hem kollade Rickard och jag på en film som hette "Flicka". Det var en amerikansk film om en mustang som de började kalla Flicka för de trodde att det betydde ung vacker tjej på svenska, hihi. Det visste inte jag! Den var bra och det är en sån film som man behöver se fler gånger.

Nu ska jag göra lite vettigt här!
Kram Lina

Inga kommentarer: