onsdag 19 november 2008

pluuuugg

Jag har suttit och läst hela dagen...Men jag har bara hunnit med att sammafatta ett kapitel. På 20 sidor...Det känns som om jag inte kommer någon vart. Jag har bestämt att sammafatta alla kapitel i boken. Jag har 4 kapitel kvar. Jag känner mig så stressad fast jag vet att jag måste uuut och få luft och röra på mig. Så det blir nog vattenjympa om en timme. Det känns som alla andra har ett grepp om tentan, men jag känner mig virrig, fastän jag har suttit åtaliga timmar vid boken. Jag har hittills skrivit 47 sidor i mitt anteckningsblock från boken då. Typ så många sidor till har jag sammafattat och skrivit om föreläsningarna. Så om jag skulle få en omtenta har jag iallfall materialet färdigt. Men jag får hoppas på det bästa. Jag är slut i huvudet, har ju suttit och översatt oxå, det är inte bara att skriva och sammafatta, nej man ska översätta oxå. Usch vad gnällig jag är!!!

Igår hade vi iallfall det bra! Jag fick blommor och choklad av Rickard! Vi tittade på en film och åt gott. Imorgon blir det sista föreläsningen, då ska han gå igenom allting, hoppas att jag förstår lite bättre efter det. men sedan är det redan fredag- IGEN! Tiden går fort när man tentarpluggar,haha.
puss o kram

Inga kommentarer: