torsdag 29 oktober 2009

helgens planer

sprutan gick bra o ta. Men nu dagen efter har jag lite ont o jag har inte kunnat sova på min arm inatt. Men jag ska inte klaga!! Igår var mamma här oxå. Vi var i Modehuset igen vid Hansa city. sedan var vi inne o åt lunch i centrum o sedan handlade vi lite på city gross.
Idag har jag varit i skolan. Väldigt ovanligt. Vi skulle presentera vårt arbete o det gick väldigt bra! Jag är så nöjd med vår grupp! Men nu är det plugg som gäller. Om mindre än en vecka är det hemtentadax. Jag ska läsa om poststrukturalism idag tänkte jag. Imorgon ska jag plugga hela dagen o sen ska jag hem på kvällen. För i helgen är det den årliga hundutställningen i Växjö! Förra året gick det väldigt bra, hoppas på samma tur i år!

Jag tänkte tända ett ljus på farmors grav oxå. Min fina farmor som är där uppe i himelen!

Rickard besiktigade vår bil förut idag. Det gick inte så bra kan jag säga....får se hur vi gör med det. Nu ska jag göra mig lite te o ta en kaka, sen är det bara att börja plugga. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Ronja sa...

Ja, det blir mysigt med små valpar. Hur gick det på utställningen i Lördags? :)
Mvh Ronja