lördag 3 oktober 2009

bäbisar

Aminah har såna här i magen:

Fast inte så stora då,hihi!! Veterinären såg 5-6 stycken, men det är alltid några som dör i magen o försvinner innan födslen. Men pappa ska få bli "morfar" för andra gången, då Aminah är hans hund. Och stolt var han! Aminah var så duktig där hon låg på rygg med rakad mage,hihi. Hon ska ha sina valpisar i början av november så i jul är det fullt liv i huset!!

Efter ultraljudet följde jag med mamma o pappa runt i olika affärer. Sedan åkte vi hem hit och fikade och sedan åkte vi och handlade på city gross. Rickard o jag åt räkmackor o drack vin igårkväll. Det var väldigt gott! Vi såg på idol och jag blev glad när Camilla kom vidare! Jag tycker idol är intressantare än vad det brukar vara. Det kanske blir så att jag sitter o kollar varje fredag. Annars de andra åren har jag inte brytt mig så mycket.

Idag regnar det. Det visar på att vi har gått in i oktober månad. Höst är det. Nu börjar man räkna ner till julen som är mycket mysigare än det gråa vi är på väg mot. Idag ska jag följa med Rickard till en fiskaffär. Sedan ska jag träffa Ida. Vi ska gå på stan lite o sen ska vi ut ikväll. Det blir skoj. Fan, jag måste börja packa snart oxå...imån får det bli. Ska ju åka redan på tisdag! Förstår inte det att jag ska iväg o resa, bara "så där"!

Ha en mysig lördag!

puss o kram

Inga kommentarer: