fredag 23 oktober 2009

till hansa city!!

Jag som inte trodde att jag skulle dit idag, på invigningen av det nya modehuset i hansa city. Trodde det inte skulle vara så märkvärdigt. Men när jag öppnade barometern idag såg jag att det skulle vara rabatt efter rabatt i massa av affärer. Så jag ringde mamma o pappa o de var med på noterna, så snart kommer de hit!! Det är alltid lika trevligt när de kommer. Och ikväll ska jag o Rickard till dem!
Igår tränade jag o Nina body-step + abs. Det var väldigt jobbigt, men roligt oxå! Men jag pluggade inte på hela dagen igår så det får nog bli lite idag- om jag hinner.
Ska jag berätta vad Rickard o jag håller på o planerar? Jo, som ni vet ska Aminah ha valpar i början av november och OM hon får en tikvalp och OM (enligt Rickard) valpen är brun så ska vi ta hand om den! Så vi KANSKE blir med hund efter årsskiftet! Det känns både jättekul och skrämmande. Jag har tänkt, o det känns nog lite så som när man precis har fått veta att man är gravid, man är både glad men också helt vettskrämd,haha!
Jag tänker på alla praktiska saker, som hur mycket jag kan vara hemma när jag börjar på företagsekonomi till våren. Hur det ska gå med alla trappor, och hur man ska uppfostra så det blir en helt underbar hund! Om Aminah nu skulle få en tikvalp ska jag köpa Cesar Millans bok, som handlar om hur man ska vara mot en valp så det blir en harmonisk hund. Vi får se vad det blir, det är ju inte lång tid kvar nu!
Nu måste jag börja plocka lite här, för det ska u vara fint när mamma o pappa kommer! Puss på er o ha en underbar helg!

1 kommentar:

Therese sa...

Vilken fin blogg du har!
Åh va kul att ni kanske ska ta en valp!
Det är kanske mycket att göra i början, men när dom blir större är det hur underbart som helst!!
Hoppas vi syns i morgon,
annars syns vi i väjxö!
Och helt klart så måste jag komma och hälsa på snart!

Kramar!