torsdag 1 oktober 2009

nu har vi burit...

...och åter burit kartonger o möbler! Men det var kul! Det har gått ett dygn sen dess o det känns faktiskt inte så mycket i armar o ben, fast Ninas o Gustavs lägenhet ligger på tredje våningen. Jag kände lite flyttkänsla själv när vi hjälpte till igår. Det är en spännande känsla. Men jag vill absolut inte flytta från vår lägenhet. Den är bra för oss två!
Idag sov jag lite längre än vad jag hade planerat. Vid ett var jag på ett möte med en studievägledare o det lutar mot företagsekonomi till våren, men jag är inte säker än. Sedan var jag o hämtade ut mina stövlar som var på klackning. Mina favvostövlar, som jag har klackat om två ggr nu fast de bara är ett år gamla. När jag kom hem tog jag tag i mig själv och pluggade lite. Det handlade om homosexualitet i staden. Det var intressant, imorgon blir det en artikel som jag ska hugga in på, jippi,hehe.
Imorgon ja, då kommer mami o papi (som Mia i "Mia o Klara" brukar säga,hihi). O Aminah som ska bli rakad o undersökt för att se om hon har några bäbisar i magen! O Sussie som alltid får hänga med. Det blir kul!
Jag tycker det är roligt att fler människor har börjat läsa min blogg!! Det motiverar mig!
Ne nu väntar sängen. Jag är trött! god natt o sov så gott!!

Inga kommentarer: