onsdag 21 oktober 2009

hemma

nu sitter jag här igen. Jag försöker plugga, men det går inte så bra. Jag har ingen lust helt enkelt. Jag vill börja med c-uppsatsen nu. Jag har nog kommit på ett ämne idag som jag ska skriva om. Ska bara kolla upp så det är tillräckligt med teori till mitt ämne o så. Jag har ätit lunch oxå. Det blev kycklinggryta från igår. Ett recept som jag har fått av Erika, underbart god blir den! till det åt jag cous cous,älskar det!
Jag längtar till på fredag. Då ska Rickard o jag hem till Möllekulla. Jag vill träffa alla mina fina hundar igen o familjen såklart! Min kusin Zandra med familj ska oxå till Möllekulla i helgen, för det är Kristdala marknad på lördag! Så det blir fullt i mammas o pappas hus!! Det ska bli kul att få vara hemma lite. Träning i kväll tror jag!puss

Inga kommentarer: