måndag 5 oktober 2009

uscha...

...vad illa jag mådde igår! Det var väldigt länge sen jag mådde så dåligt efter att jag har druckit. Inte alls kul. Var typ helt död, men framåt eftermiddagen åkte vi till Ikea med Nina o Gustav. De köpte saker till nya lägenheten o vi köpte lite smått o gott. Sen blev vi bjudna på kanelbullar hos dem sen, för det var ju kanelbullens dag igår!


I lördagskväll var det kul. Då mådde jag inte illa! Ida var här o vi åt tacos o kollade på tv. Sedan tog vi bussen ner till Kåren. Där inne var vi o dansade lite. Det hade varit lite roligare om man träffade lite mer människor man kände igen ute. Det får bli nästa gång!

Jag o Ida

Idag ska jag göra mycket. Framförallt läsa klart min artikel o svara på frågor inför seminariumet imån. Sen måste jag packa! Åker ju imån! Jag måste verkligen planera vad jag ska ha på mig varje dag för jag får bara ha med mig 10 kg. Och jag vill ju inte ha fullt redan när vi åker för då kan jag ju inte köpa något där. Nu håller jag på o tvätta o jag måste ner till bibblan o skriva ut biljetterna. Nina o jag snackade om att bada idag oxå. Ja det är bara att börja! Det här blir nog det sista inlägget innan Berlin resan. Ni får ha det toppen!! Puss o kram

Inga kommentarer: