fredag 16 oktober 2009

bilder från Berlin

En dag när vi var i Berlin hade vi gått o gått o gått. Sedan hade jag ringt till Lina o vi hade bestämt för att träffas. Det var bara det att det skulle ta lite tid för henne innan hon kunde träffa oss. När vi väntade var vi på ett köpcentrum o där hittade vi spegelpelare. För att få tiden att gå började vi ta massa konstiga o roliga kort! Det coolaste är att vi har tagit korten in i en spegel, så det blev en häftig kontrast!

















Igår var jag o tränade med Nina. Mage o ryggträning. skiit vad ont jag har i magen o ryggen idag! Träningsvärk, men det är skönt oxå, för då har jag arbetat. Nästa vecka ska vi verkligen börja på allvar med träningen o peppa varandra!! Idag har jag varit på bibblan med min grupp. Sen var jag på stan med Sarah. Ikväll ska jag o Rickard+Nina o Gustav gå till ngn pub, sen ska vi på bio "bröllopsfotografen" blir det. Jag tycker jag går på bio hela tiden nu men det är bara roligt!

Inga kommentarer: