fredag 26 september 2008

vi ska till Kalmar idag...

...älsklingen och jag! jag var i Kalmar igår oxå på seminarium och efter köpte jag en tröja (Sarah tjatade på mig att jag skulle köpa den), hehe, och så köpte jag en hudvårdserie som inte var så billig. Men huden känns faktiskt redan mkt bättre. Man måste ju värna om huden!

Jag har två kapitel att läsa ur Sarahs tjocka bok. Det får bli i helgen hos hundarna. Vi ska ju hem till Möllekulla idag med, saknar Tina, min fina hund. Hon löper just nu så hon är tjurig på Frasse,hihi. Jag hade så ont i huvudet igårkväll. Mådde inte alls bra. Men med en tablett och sömn så mår jag bättre idag! Såg igår att Fiffi nästan hade tappat de två övetänderna som hon har. De är olika stora nu. Jag gav henne gurka i famnen förut o det var lite jobbigare för henne att äta men det gick. Läste att de växer ut igen och jag har haft marsvin förut som har tappat tänder. Vi får ge henne mkt sallad och gurka som är lättätet nu i helgen.

Ne nu måste jag fixa lite här o packa.
Ha en bra helg!!
puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för hudvårdsprodukter? Kan väl va värt att lägga lite pengar på om de verkligen funkar..

Linas blogg sa...

det är vichy serien Charlotte. Man fick köpa två produkter så fick man ett kit med alla produkter i serien i miniformat,hihi.