torsdag 4 september 2008

duktig...

...var jag igår. Först cyklade jag till simhallen. Där har de ett motionspår som är 1,25 km långt. Jag sprang den biten, sedan var det dax för vattenjympan. Det var mkt jobbigare den här gången. Det kanske beror på att jag sprang innan men sedan var det en annan instruktör som var lite hårdare! Det var väldigt skönt att få komma hem och känna sig helt utmattad.

Imorgon åker jag hem till min kära familj+ alla underbara hundar. Mamma har en valp kvar, är det någon som är intresserad? På lördag ska vi då på hundutställning på Böda, det är så fint däruppe, hoppas bara det är bra väder. Sedan ska vi åka och hälsa på två valpar som har bosatt sig på Öland. Ska bli kul och se hur de har det!

Jag vill träffa Erika, saknar henne. Hon förstår alltid när vi pratar och är en underbar vän! Hon är så duktig som har börjat på högskolan igen på en svår linje (enligt mig, hihi, skulle aldrig klara det!) men hon är så duktig så hon kommer klara det galant! Vi måste träffas snart gumman!

puss o kram

3 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Vad duktig du är när det gäller träningen:)
Jag vill gärna träffa dig med, du får jätte gärna komma till mig och hälsa på någon gång:) Tack för att du stöttar mig i detta! Hörs på telefon. pussochkram

Erika Hopstadius sa...

Jag tycker om dig :)

Linas blogg sa...

Jag tycker om dig med erika!