onsdag 24 september 2008

tidningen

ska bara skriva ett litet inlägg innan vikning av tvätt+pluggande.

Var i tidningen idag! Den torsdagen jag åkte hem för att hjälpa till o leta efter Evert åkte jag kustpilen till Hultsfred. Det var ett par från barometern som åkte med och frågade folk vad de tyckte om kustpilen. När de frågade mig började jag klaga som bara den, att det nästan alltid är försenat, att det ibland är bussersättning, att jag har missat mitt tåg till E-boda pga det och att jag har fått klättra ut genom tåget och gå tillbaka genom snön till stationen i Högsby! De blev förvånade och skrev ner allt jag sa. Äntligen kom den artikeln i tidningen, men med ett litet foto på mig med kommentaren: "Det är inte alltid det funkar så bra". De hade bara tagit fram de som var positiva, de personerna hade stora foton på sig och det stod mer om dem. haha, ja man kan ju alltid vinkla det i tidningar, mitt efternamn var iallfall rättstavat,hihi.

puss o kram

Inga kommentarer: