måndag 8 september 2008

tältet

Nu har jag varit på äventyr på Öland! Hundutställning alltså, med regn...inte ovanligt,det var tredje gången den här sommarn då det regnade på en utställning. Men mamma hade införskaffat ett fint tält. Men man ska ju sätta upp tältet oxå...Efter att ha blivit blöt ända in på märgen och lite missförstånd var tältet uppe, hehe. Men det fanns tält som var likadana och de såg mkt snyggare ut. kolla bara på bilderna! Den ena bilden är på ett annat likadant tält och på den andra bilden sitter mamma och Bessy.

Haha, Inte såå fint men det var skydd från regnet. Fråga mig inte hur det gick på utställningen, jävla domare säger ja bara!!!! Efter utställningen hälsade vi på Ester och sedan Elof. De va söta och trevliga båda två och hade det jättebra! Igår när jag kom hem till E-boda hade Rickard gjort jättegod mat och han hade släckt ner hela lägenheten och tänt massa ljus i köket! Han är för gó min prutt!!

Jag vill att farmor skla bli bättre...det är inte alls bra nu. Hon är inte värd att vara så här...Jag fattar det inte.

Ikväll blir det ut o springa. kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lika roligt varje gång som du kommer hem! Du ska se att nästa gång vi sätter upp tältet så blir det, det prydligaste tältet av alla...:=)
Hälsa Rickard o Fiffi!

Ha de' så bra!
Kram mamma

Ekströms - Den goda kraften sa...

Läs min blogg. Saknar dig! Hoppas farmor blir bättre för varje dag.