tisdag 9 september 2008

luggklippning

Jag har varit hos frisören idag, och hade tur då de kunde ta emot mig med en gång. Jag fick min lugg klippt (har inte haft så kort lugg sen jag var liten) sedan plockades mina ögonbryn. Jag var rädd att tårarna skulle börja rinna men det gick bra för jag blundade hela tiden. Jag är jättenöjd! Får se om det är någon som märker att jag har gjort det nu oxå,hihi. Jag köpte hårfärg med så nu får Rickard leka frisör =).

Igår var jag på föreläsning sedan var jag med tjejgänget ut och åt lunch. Sedan gick vi och kollade runt lite på stan. På kvällen gick jag först till motionspåret och sprang sedan hela biten runt.

Jag är nedstämd idag...Det beror på farmor. Jag vet inte om jag ska hoppas eller vara orolig eller ledsen. Jag vet ju inte vad som kommer att hända. Det verkar ingen veta. Förstår inte att det ska behöva vara så här viset. Man har en klump i magen hela tiden. Men det känns som hon är närvarande hos mig. Jag har en känsla av att hon är det...

1 kommentar:

Ekströms - Den goda kraften sa...

Hoppas farmor blir bättre! Tänker på dig snuttan. Vill inte du ska vara ledsen // Puss