onsdag 3 september 2008

vattengympa...

...ska jag på snart. Tycker bara att det är så tråkigt att gå själv dit. Jag vill ju umgås med kompisar, men har inte så många här i E-boda. Jag får väl traska dit själv igen och plaska med tanterna. *suck*

Rickard börjar sin filmkurs ikväll, hoppas att det kommer många nyfikna ungdomar, du är såå duktig älskling!!

Var i skolan förut idag. Hade comped-plåster på mig för jag hade skor med klackar. Men de var verkligen inte bra för det blev hål i dem, så det var väldigt skönt att få komma hem o ta av sig skorna! Sov lite förut, är helt förslöad...Imorgon är jag ledig igen och då blir det pluggande hela dagen lång. På fredag ska jag hem till Möllekulla, och på lördag ska vi till Böda på Öland på hundutställning.

Nu måste jag packa ner mina saker, och tvätta bort mascaran. En gång när jag var själv och simmade tänkte jag inte på mascaran. Jag duschade, simmade, var i bubbelpoolen och duschade igen. det var när jag skulle på toaletten innan jag gick jag såg mig i spegeln, jag hade då två svarta ränder i ansiktet!! haha...lite pinsamt, efter det har jag lärt mig.

Inga kommentarer: