tisdag 23 september 2008

fint väder!



Äntligen är det fint väder ute, hoppas att det är det imorgon oxå när jag ska vara hemma. Det är pluggdag imorgon. Ska faktiskt bli skönt att slippa åka tåg. Jag känner mig så ensam när jag gör det. Saknar verkligen den tiden då Erika bodde i Nybro, fan vad roligt vi hade på tåget ibland! Och alla gånger jag var hemma hos henne, när vi handlade och var ute och gick och pratade...Det var tider det! Nu är det ensamt och tråkigt att åka tåg. Tur att man inte behöver göra det såå länge till.

Mitt liv har börjar rulla på som vanligt igen med föreläsnnigar, seminarium, tvättning, pluggande (och åter pluggande), tv-kvällar med älsklingen osv.

Ikväll är det "vem kan slå Filip o Fredrik", det får man inte missa!
Lycka till mina exklasskompisar med pluggandet inför tentan på fredag!
puss o kram

Erika o jag <3

2 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Du anar inte vad jag saknar den tiden också :) Försöker påminna mig ofta. Det var en speciell känsla att bo i Nybro och när vi umgicks :) Du är tecken på äkta vänskap!

Anonym sa...

Tack tack! Hoppas det går bra med ditt pluggande också! :)