måndag 29 september 2008

hundarna






Nu så har man levt med 6 hundar en helg. Det blev nästan som barn då de sprang omkring och ibland glömde man ngn ute o så. Fast de är helt underbara de små liven! Alla har så olika personligheter. De är så roliga. När de är ute ÄLSKAR de verkligen äpplen. De springer omkring med dem i munnen och sitter o gnager på dem tills de är uppätna. Jag tog lite kort på hundarna när de var ute.

Jag har nu köpt mig en vinterjacka. Det blev inte den jag kollade på förra gången,men,men. Jag måste försöka hitta ett par skor med. Blir så irriterad. Jag såg ett par skor på eurosko som var snygga. jag var inne på deras hemsida och kollade och de skulle finnas i brunt med. Jag frågade på baronen om de hade fått in de bruna men de beställer inte hem dem blev svaret. Jaja, vi åkte till giraffen där de med har Eurosko. När jag kom in i affärern såg jag typ 3 planscher på en tjej som hade just de skorna jag ville ha-bruna. Jag gick fram och frågade men där tog de inte ens hem den sortens skor!!! Usch, vad arg jag blir, då ska man ju inte ha plancher med de skorna då!!
Nu följer en dag med plugg. Sedan en dag med föreläsning och hemfärd för på torsdag ska farmor begravas. Ikväll ska jag springa 2 varv på motionsrundan.
puss o hej

Inga kommentarer: