måndag 30 november 2009

hemma i Kalmar igen

Tiden går så fort! Jag tyckte det var nyss jag åkte hem till Möllekulla. Men tiden bara springer! Men jag har haft det såå mysigt med alla hundar o bäbisar! Jag kan inte bestämma mig vilken valp jag vill ha. De är så söta allihopa! Det är lite svårt att ta kort på dom än, jag tror inte det är bra med blixten så jag tog inte så många bilder. Men snart ska de få flytta ut till köket där det är bättre lyse!





Frasse är en fin hund!

Ja, jag var hemma från onsdagen till söndagen. På söndagen åkte Rickard o jag till min kusin Susanne. Hon bor ihop med sin man med en tvåårig son o en nyfödd liten krabrat!



Han var så söt o satt o log i min famn




Här är jag o min kusin!

Är vi lika?




Här sitter Tion med sin pappa o lilla Sixten.


Idag har jag suttit på bibblan. Mycket ovanligt,hehe. Jag längtar till lördag, då ska jag, Rickard o Lotta till Ullared!! Det ska bli julshopping så det smäller om det. Jag ska börja fråga runt vad folk önskar sig. O, äntligen har jag fått hänga upp julstakar o stjärnor o gardiner! Det är så mysigt! Vi ska köpa en julgran med. Riktig mysfaktor!
Jag har ju glömt o säga att första säsongen av familjen Macahan har kommit på dvd! Det har varit en stor önskan för mig i många år! Så jag fick hem den första dagen den släpptes! Jag skrek av lycka när jag hade boxen i mina händer!haha, löjliga jag!!!





Kärlek!!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Haha typ som jag imorse när jag såga Eva Rydberg i julkalendern! xD Det är inte bara du som är löjlig! :P