torsdag 12 november 2009

pampig låt!

jag har gått o tänk sen i fredags då idolerna fick välja "världens bästa låt". Jag började då tänka på vad jag tyckte skulle vara världens bästa låt. Men hallå, jag kom fram till att jag inte kan välja EN låt! Det finns så många fina låtar. Låtar som har olika betydelse. Kanske är man fast första gången man hör en låt, eller så växer låten fram varje gång man hör den. Eller så kanske den betyder något känslomässigt. Här kommer en länk till en låt som har växt fram. Nu älskar jag den men det är inte direkt någon poplåt. Men den är så fin! Ge inte upp den första minuten utan ge den tid! Kommentera gärna vad ni tyckte sen!

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Vad fin din blogg har blivit! :)

Linas blogg sa...

taack ,ser det okej ut? det såg jättekonstigt ut på mammas dator!

Charlotte sa...

Nu ser det ju bra ut iaf! Snyggt! :)