torsdag 26 november 2009

Hemma

Nu sitter jag vid datorn hemma i Möllekulla. Jag ska vara hundvakt till 8 hundar imån o i helgen! 4 vuxna o 4 bäbisar! Mamma ska åka o para Bessy. Så jag ska plugga här är det tänkt. Jag kom igår o hade planerat att plugga hela dagen idag, men nej...Jag satt o ändrade lite i texten bara, men sen har jag gjort massa annat. Jag har bärt in ved, myst med bäbisarna, gått ut o gått med Tina o så har jag gjort mat. Senare ska vi sätta upp julsaker här! Mysigt!!!
Rickard o jag äger nu en bil tillsammans! En gammal bil, men den går o köra iallfall! Det är så skönt att ha bil igen, man känner sig så låst med en gång när man inte har bil. Fattar inte hur vi klarade oss innan Rickard fick körkort!
På lördag kommer Rickard hit, och på söndag ska vi till min kusin Susanne! Ska bli trevligt! Ne nu ska jag gå o se om brasan tog sig i öppna spisen!
Puss o kram

Inga kommentarer: