söndag 22 november 2009

Söndag=pizza!

åh, nu är det söndag igen. Dagarna bara rullar o jag hinner inte riktigt med! Nästa vecka ska jag jobba stenhårt med uppsatsen!!

Rickard o jag hade det så mysigt på vår 4-årsdag! Jag överraksade honom med att möta honom när han kom från tåget. Jag tog med honom till relaxen på äventyrsbadet. Där badade vi bubbelpool o bastade! Väl hemma gjorde vi trerättersmiddag o så satt vi bara o snackade. Helt underbart!
I Fredags åkte jag, Carolina o Charlotte till Sarah för att fira henne! Vi fick smaskig mat o en jättegod tårta!! Vi var också o kollade på hennes hästar o spelade Buzz. Igår var Rickard o jag inne i stan. Jag köpte strumpbyxor o nagellack o en present till Karin, för på kvällen åkte jag till henne, då hon fyllde 21 år! Jag träffade nya människor som var så härliga! Vi drack ,sedan åkte vi in till O´learys o dansade loss! Skitkul verkligen! Stackars Rickard skulle också med till Karin men han börjar bli sjuk. Förskyld. Hoppas att jag inte blir smittad, men risken är stor!

Inatt när jag skulle ta bussen hem så var det en man som var före mig i kön. Han tog fram sitt visakort till busschauffören, men det är ju så att KLT bara tar emot kontanter o det informerade chauffören om. Den här mannen blev då förbannad o full som han var skällde han ut chauffören men gick sedan ut ur bussen. Jag o alla andra som skulle med gick på bussen, o när vi hade börjat köra kom mannen igen framför bussen så vi fick stanna. Chauffören öppnade dörren o mannen klev på. De pratade med jag kunde inte höra vad de sa. Vi började köra o när vi kom till Baronen stannade bussen. Mannen klev då ut o gick bort till en bankomat. haha, så vi fick sitta o vänta medan mannen tog ut pengar! Andra män på bussen började skrika att vi skulle köra men det ville inte chauffören. Nöjd klev mannen på bussen o gav fram pengar. Så var det med det! Jag tyckte först att det var idiotiskt, men i efterhand tycker jag att chauffören var väldigt snäll mot mannen ,fast mannen var dum mot chauffören. jaja. jag kom hem oskadd iallfall!

Som sagt idag ska vi äta pizza!!! Jag har varit sugen på det ända sen inatt när jag kom hem! Sen ska jag kolla på repriserna av Bonde söker fru o Greys anatomy!




puss på er alla!!!!
hehe

Inga kommentarer: