tisdag 10 november 2009

jag har blivit "mamma"!

aa, det är sant!! Förra onsdagsmorgonen födde Aminah sina bäbisar! Det blev 7 stycken men tre var dödsfödda. Men fyra små stycken guldklimpar mår bra o växer så det knakar! en pojke med svans o tre flickor, två med stubb o en med svans lyckades Aminah få fram! Jag har bara sett dem på bild o hört dem pipa i tele men de är så söta! Jag väntar nu på att de ska öppna ögon, öron o att de ska börja tulta omkring! För då är de som sötast! Det kanske är en som är brun som har svans...vi får se vad som händer!



Förra veckan satt jag med den eviga hemtentan...usch, det gick inte bra! Men jag vill inte tänka på det nu, får nog göra om den känns det som. Jaja, nu har c-uppsatsen börjat iallfall. Jag var på introduktion igår o har fått handledare o så. Jag tänkte kolla lite på internet idag o få lite idéer. Igår var jag också o tränade med Nina. Eller, vi skulle simma, men det slutade med att vi simmade några längder, sen simmade vi in i äventyrsdelen o åktevattenrutchkana o badade bubbelpool! haha, ne på onsdag o torsdag ska jag träna på riktigt iallfall!

I lördags hade vi fest här hemma. Frida, Nina, Gustav o Henke var hos oss. Vi kunde inviga vår bar då med! Vi hade det skitkul, o sedan åkte vi ut till Sandra o såg på Scotts! På söndagen var det en slödag med pizza o film hela dagen!!











Ikväll har min kör Kalmar Keys höstkonsert! Kom gärna o lyssna! Klockan 19 börjar vi vid musikhuset, o det kostar 10 kr i inträde!!!
Ha en bra dag! kram

3 kommentarer:

Vera sa...

Grattis Lina till att ha blivit "mamma"...:)
Så fina ni är på bilderna allihop och så jättefin Frida är i håret!
Hälsa henne det!

Kram Vera

Therese sa...

Grattis mamma Lina till dina fina barn!! :)
Och vad fint ni har det i eran lägenhet, måste ju se den snart! ;)
Hoppas att det går bra på konserten!

Kram
//Therese

Linas blogg sa...

tack så mkt!!!