onsdag 2 december 2009

jag står i trampar!

...I min c-uppsats. Vet ingenting, vet inte om jag törs fortsätta innan handledarmötet som jag ska ha imån. Jag är så osäker på mina begrepp o hur jag ska lägga upp allt. Jag har inte fått en av katalogerna än som jag ska undersöka. Rickard såg hur jag mådde igår. Jag bara stod upp o ner i stirrade rakt fram. Han gav mig en glassskål och jag började äta där jag stod i köket. Då sa han till mig att jag kunde gå o sätta mig i soffan. Jag typ vaknade upp då, jag hade inte tänkt att jag hade fått en skål med glass och att jag hade börjat äta, ståendes i köket. Han sa också att jag skulle ta ett break imån o göra något annat. Som att städa till exempel. Men nej! haha, bra råd hade han men jag hade verkligen ingen lust att städa. Så jag hörde mig omkring o bestämde med min bror att vi skulle träffas idag. Vi ska julshoppa lite!
Jag har en klump i magen av c-uppsatsen o känner mig så dum att jag inte gör något på den. Men jag har ända till 7 januari på mig, o jag ska inte göra något annat i december på vardagarna, så visst kommer jag att klara det. jag behöver bara lite pepp och en knuff framåt. En knuff framåt av min handledare och pepp av mina vänner.
Åh, vad jag babblar! Men det är skönt att få skriva av sig vad man känner. För jag håller på o bli tokig just nu!
puss

2 kommentarer:

Mysebo sa...

Jag har själv varit där, synd att vi inte kom att prata om det när vi sågs :-) Du kommer att fixa det! Mitt största tipps är att skriva listor, strukturera allt som behöver göras. Gör som en dagbok framåt i tiden, skriv in "dedlines" och vad du ska göra varje dag. Och det är superviktigt med paus. Men då ska man oxå kunna kopla bort uppsatsen.

Linas blogg sa...

tack för ditt stöd! Jag har haft handledarmöte nu o jag ska ändra rätt mycket i uppsatsen. Men nu vet jag nog vad jag ska göra iallfall!

kram på dig!