onsdag 11 november 2009

min födelse av c-uppsatsen...

...började idag. Det känns både bra o pirrigt. Det är så mycket man ska tänka på. till exempel att man absolut inte får skriva "man" nånstans! Men i min egna blogg är "man" tillåtet tycker jag! syftet är så svårt o få till...jaja. Det här blir ju mitt jobb året ut.
Nu när jag kom hem kom huvudvärken smygande...tror det beror på att jag bara har druckit en kopp te idag. Så nu sitter jag här efter inplockning av disk i diskmaskinen o inplockning av tvätt i tvättmaskinen, med en kopp te framför datorn!
Igår blev det röj på konserten! Jag tror att publiken tyckte om låtarna! Carolina, Charlotte, Sarah o hennes syster var o lyssnade. O Rickard såklart!
Nu har ja snackat med Sofia, hon är alltid lika go!! vad hungrig jag börjar bli...puss o kram!

2 kommentarer:

carolina sa...

ni var jätteduktiga :D hoppas nu inte julkonserten är när jag är i stockholm :D

Linas blogg sa...

tack, ne det får vi hoppas, får nog veta det på tisdag!