måndag 16 november 2009

nytt utseende!

Nytt utseende på bloggen!!! Efter många om och men med bauta stora bokstäver och konstigheter så ser nog bloggen normal ut igen, eller? Skriv en kommentar annars! Vad har hänt sen sist? Det har varit helg. Nina o Gustav var här o åt tacos i fredagskväll. Vi skulle se film o det slutade med att vi såg "låt den rätte komma in". Jag tycker inte om skräck o jag har sagt att jag inte ska se den, men den blev det.Men jag tyckte att den inte var otäck, alla andra sa "nu blir det otäckt" många gånger men , jag tyckte att den var som en Beckfilm eller en Wallander-film. Men för det tyckte jag inte om den. Nehe! Det var inte min typ av film!!!
I lördag tog vi bilen i körde till Öland. Där blev det besök på ÖB o Kvantum!! Vi storhandlade för igår åkte vi hem med bilen till Möllekulla. Den ska lagas, om det nu går att laga den till ombesikningen. Typiskt nog när vi hade varit en sväng inne på maxi i Oskarshamn igår så startade inte bilen!! Den var typ helt död. Jag fick ringa Anton och han kom till undersättning med sin bil, så vi kunde dra igång den! Men nu vet jag inte om han någonsin startar igen...RIP våran ford...


Jaja, hemma ja. Där fick vi träffa bäbisarna för första gången! De var såå söta! De börjar nu öppna ögonen, sen blir det fart på dem!

Idag har jag varit på bibblan. Sen har jag varit ute o gått. Ikväll blir det o se på Ullared!! Ha en bra kväll! puss o kram

Inga kommentarer: