måndag 2 mars 2009

ingen avslappnade helg..

..det enda jag har tänkt på den här helgen är hundarna i bilen. De var kvar i lördags i bilen och i söndags. Sist jag kollade var innan 8 igårkväll o då satt de där med...idag vid halv sex på morgonen såg Rickard att bilen var kvar när han åkte till jobbet. Så de var i bilen både lördagnatten och söndagsnatten. Jag hade tänkt ringa polisen idag om de var kvar. Jag var ute efter 9 men då var inte bilen kvar. Önskar verligen nu att de får luft och att de får röra på sig på ett naturligt sätt, o att de inte är tillbaka i eftermiddag igen, för då ringer jag!! Nu är det ingen idé för de är ju inte kvar och jag har inga bevis på att de har varit i bilen hela helgen.

Nu känns de lite bättre. De är måndagsmorgon och jag börjar känna mig normal igen. Jag är en orolig person, jag kan inte släppa saker ifall jag har sett ngt, och så får jag en orolig känsla i magen...jag har inte tillåtit mig själv att slappna av den här helgen, jag fattar ju att det inte hjälper hundarna om jag går omkring o är orolig hela tiden, men jag har inte kunnat slappna av för hundarnas skull ändå. Iallfall var Rickard o jag på giraffen i lördags. Vi gick dit och det var underbart väder. På kvällskanten kom Lotta, Rickards syster. Vi åt pizza till melodifestivalen, sedan kollade vi på filmen rocksystrar. Den var väldigt bra. Igår firade vi Björn o Johanna för att de fyller år. Lite häftigt är det att de fyller år på samma dag o att de är lika gamla. Nu är det bara en månad kvar till Johanna ska få barn. När Rickard o jag kom hem kollade vi på sista avsnittet av familjen Macahan, lite sorligt var det allt att det inte är ngt mer Macahan på lördagskvällar. idag ska jag göra en uppgift och sedan ska Rickard o jag handla. Ikväll ska jag på bodystep. Nu måste jag börja med min uppgift så jag hinner med något idag.
ha en bra dag!

Inga kommentarer: