torsdag 26 mars 2009

våfflor

Förra inlägget var en liten parantes. Jag vill inte att min blogg ska få en sådan stämning. Jaja, igår pluggade jag hela dagen på bibblan. Jag tycker tentan är förvirrande, jag är samhällsvetare och den här tentan är geografiskt lagt, alltså det är ren fakta, inte ngn analysering som jag är van vid. Jag fick reda på i förrgår att jag hade klarat förra tentan! känns bra! Igårkväll tog jag mitt våffeljärn och traskade över till Nina, vi hade en trevlig kväll med film, våfflor o te! Jag har inte varit hemma någon kväll den här veckan. I måndags var jag i Karlskrona på Mary Kay möte. de var givande och jag får se vad som händer. I tisdags var jag på kören. Gospelskören var oxå där och vi sjöng med komp! kul att få in lite elgitarr o trummor! o igår var jag hos Nina. ikväll blir det pluggkväll, jag har tentan klockan 8 på fredagsmorgonen. Nu måste jag äta frukost innan jag beger mig till bibblan.

ha det så bra allesammans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och goda våfflor blev det:-) Lycka till med plugget, håller tummarna på fredag!

Linas blogg sa...

ja mycket goda!!! tack så mkt!