onsdag 4 mars 2009

för kort

kort... Jag var för kort för spinningen. Jag satte ner det på det lägsta läget på sadeln men ändå fick jag gunga med höfterna hela passet. Tränaren sa till mig att inte gunga på höfterna, men hur lätt är det när man knappt når ner till pedalerna? Nej, spinning är inget för mig. Vill aldrig vara med om ett pass till. Det gör inget, allt passar inte alla och det är väl tur det. Men jag är helt slut nu, det var länge sen jag svettades då. Sen jag kom hem har jag bara typ suttit vid tv:n, nu är jag slö o har ingen lust att göra något alls. Jag måste packa, hämta min väska i förrådet....har ingen lust, jag är helt förslöad!! Jag är ensam här ikväll, rickard kommer inte hem förren 10-11 ikväll. Jag ska ägna kvällen åt att packa o kolla tv. Jag vill inte göra något annat...måste dricka lite vatten känner jag, vill inte få ont i huvudet.

Imorgon är jag nog piggare. Då ska jag ut o resa! Till Eskilstuna! jippi!!! Jag kommer upp dit vid 10 på kvällen. Sen ska jag vara där te måndag. Ha det så bra allihopa!

Inga kommentarer: