måndag 16 mars 2009

mina första filmer

tjabba!
En ny vecka, en vecka då jag ska försöka ta ifatt allt jag har missat när jag var sjuk.

Dagarna hos Sofia var jätteroliga! Vi var både och shoppade i Eskilstuna o Sthlm, var på bio i Eskilstuna, festade järnet i Sthlm och hade allmänt kul!!! På lördagskvällen efter en hel dag i Sthlm åkte vi till Sofias pappa som bor i en förort i Sthlm. Där fixade vi oss o sedan åkte vi in till en västernpub i centrum. Det är så mysigt där, love it! Sedan försökte vi komma in på olika ställen men det var 23-årsgräns...men efter mycket letande och kissande hittade vi en nattklubb. Så där fick man dansa lite med innefolket! Tjejerna är inte blyga iallfall,haha. Har kommit på att det är roligare att dansa med främmande tjejer än killar!! Det hände mycket mer under min tid däruppe, tack för en rolig helg sofia!!!!!
Hotellet som brann ner i Eskilstuna







En stor korridor med massa med provrum inne på ett Vero Moda, där man kunde vänta i en låång skinnsoffa





Färdiga att gå ut och röja!



Sofia
SKÅL!!
Limo uanför Cafe opera, vem kan ha åkt den?!hehe

I Helgen var jag o Rickard hemma hos mamma o pappa. Alla hundar var oxå där och vi hade jättekul med dom. Ska testa o sätta in 2 filmer. En när vi är ute o går o en på Frasse och Tina.


Lilla Sussie sover
Här sover pappa o fina Tina


nu mår jag bättre, skönt att börja bli lite normal igen. På torsdag ska jag till Emmaboda. Jag ska på ett mary kay- party hos Frida. Jag ska när som helst få tillbaka tentan jag gjorde. uscha...det får gå som de går. Ha de så bra allesammans!!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Lina!
Va kul att du tycket det va roligt att vara här, det va kul att ha dig här. Hoppas du blir av med förkylingen snart... Va häftigt att man kan lägga in filmer på det där sättet. Ha det bra och krya på dig, många kramar sofia.