fredag 27 mars 2009

första fredagsnöjet!

Nu så, dagen började med att jag hade legat vaken en bra stund. Jag gick upp tio över 6. tittade ut, det ösregnade! jag panikpluggade i 20 minuter, åt en skål med yougurt och gav mig iväg. Jag skulle cykla hade jag tänkt. blev blöt så fort jag tog ett steg ut. jag började cykla, efter ett tag skulle jag cykla upp på en trottoar, men kom snett med cykeln och ramlade på den blöta asfalten! hur klantig kan man vara? jag slog mig inte men jag blev väldigt blöt! jaja, jag kom till tentalokalen, alla var kollugna. jag skrev tentan och det kändes bra. efter tentan gick jag o Sarah in till stan. Vi gick in på baronen och fikade. sedan gick vi in på New Yorker. när vi gick där började det plötsligt att tjuta. därefter hördes en röst "detta är ett viktigt meddelande. Det har uppkommit en brand på baronen, gå närmaste vägen ut och ta inte hissarna!" det fortsatte och tjuta. Sarah och jag gick ut och alla andra med oss. efter en stund kom brandkåren. Men vi såg inte ngn rök. vi skrattade och sa att det var vårt första fredagsnöje för dagen. jag tror inte det var ngn brand på baronen. det märks nog sen om det var det.

Mitt andra fredagsnöje är att mamma o pappa kommer ikväll med lilla Sussie. Sussie ska vara hos Nina o hennes kille ikväll när vi ska lyssna på Jill Johnson. för det är mitt tredje fredagsnöje!!! Ska bli riktigt roligt o vi har bra platser oxå, tredje raden tror jag.

hoppas man får ta kort, då kommer det garanterat ut bilder från konserten!!! puss o kram

Inga kommentarer: