fredag 20 mars 2009

fredag

veckan går så fort. Jag har pluggat järnet hela veckan. jag har börjat att sammanfatta boken nu oxå. Om en vecka har vi tenta igen. Jag har hittat en blogg om en kennel som har slädhundar i Alaska. De har varit med i ngn tävling nu,och de har satt in filmer på sina hundar. de är så fina, ta en titt får ni se! http://spkenneldoglog.blogspot.com/

Igår var jag på ett Mary Kay-party hos Frida. Hon som sålde produkterna tyckte att jag skulle passa som försäljare, så jag ska på ett möte på måndag i Karlskrona. Jag vet inte om det är ngt för mig men det får jag väl se på måndag.

Den 15 april måste jag har valt C kurs till hösten. Antingen turismvetenskap C eller kuturgeografi C. Det lutar mot turism, fast jag är inte helt säker. De ska ha ett informationsmöte innan den 15 april, då de ska berätta om kursen.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa med Rickard. Vi ska göra bakad potatis. Imorgon kommer mamma o hennes kompis hit efter att de har varit på IKEA. På söndag ska jag sjunga med kören i Västerportskyrkan här i Kalmar. Det börjar vid 10 om ni vill komma o lyssna! sedan på kvällen ska vi träffa gospelskören, för vi ska lära känna varann. Jag har nog inte skrivit det innan men helgen den 24 april ska min kör kalmarkeys och högskolans gospelkör åka upp till Uppsala. Där ska vi ha en stor konsert med Uppsalas högskolas studentkör. så vi ska börja öva in våra sånger med dem o vi ska lära oss deras sånger oxå.

nu ska jag plocka undan min bok och njuta av fredagskvällen!!!
puss o kram

Inga kommentarer: