tisdag 26 augusti 2008

vad ska man göra?

Jag har diskat, fixat blommorna, bäddad sängen osv. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Visst kan jag gå ut men jag har ingen lust. Vädret är inte så trevligt och jag är trött på att gå själv!!! Jag vill att skolan ska börja snart så jag får lite pengar och kan börja leva som normalt igen! Har lyssnat på country nu en timme. Det är så härlig musik!

Jag funderar på om man inte skulle kunna åka på en liten kryssning i höst. Vi har bestämt att inte åka utomlands en vecka i november som vi har gjort 2 år i sträck nu, då vi ska åka till USA nästa sommar. Men en liten kryssning skadar väl inte? Det blir en minisemester över en helg. Vi får se vad det blir. Skulle kul att åka med några kompisar, Jim och Frida kanske? Undrar om de är sugna på en kryssning? Till Åland, Helsingfors eller Polen kanske?

Snart börjar Dr Quinn. Jag ska nog äta majskolvar till lunch idag. Åt inget onyttigt igår. Ska försöka inte göra det den här veckan. Imorgon ska Frida och jag simma. Jag ska nog gå på vattenjumpa då tror jag och se hur det är. Jag har kollat på internet på boots, vill verkligen ha ett par snygga! Rickard tycker jag ska ha klack på dem, men det är så jobbigt att gå då efter ett tag. Kalmar är inte precis en skoaffärsstad så jag lär nog inte hitta några skor där i höst. Kalmar har inte ens Din Sko! Det har till och med Oskarshamn! Vi får väl åka till Växjö eller Karlskrona för att gå på skojakt,hihi.

Och du min vän som tycker att du sitter fast i ditt liv, jag finns här för dig! Du vet vem du är!

puss o kram

Inga kommentarer: