lördag 9 augusti 2008

fest!

ikväll är det fest!! ska snart börja göra mig i ordning. Det är fest hos Katrin och Frasse, de som blev sjuka förra gången de skulle ha fest. Det var ett tag sen jag var på fest, men jag får nog ta det rätt så lugnt för mamma kommer vid 8 imorgon bitti. Vi ska sedan vidare till Ronneby på hundutsällning. Min älskade Tina kommer hit imorgon med mamma!! Tina ska vara hos mig den här veckan som kommer, det ska bli såå roligt!!

Idag har Rickard och jag städat hela lägenheten.Sedan har jag kollat på dr Quinn som jag alltid gör varje dag! hihi. Men jag såg en sak som jag inte har lagt märke till förut idag. Dr Quinn har ett grönt och ett brunt öga! Konstigt att man inte har lagt märke till det förut, så många avsnitt som jag har kollat på!

Igår gjorde jag bullar, sedan gjorde vi Kyckling a la Vera och tittade på en film. Jag har börjat läsa en bok med som är väldigt bra. Började igårkväll men har redan läst halva boken! Så effektiv är man inte med kurslitteraturen minsann! hihi.

Ne, nu ska jag torka mitt hår! Ha en bra kväll!
kram

Inga kommentarer: