måndag 25 augusti 2008

Sussie

Här är Sussie, som på bilden är 8 veckor. Hon har växt på sig sedan dess men är lika söt då som nu. Sussie är det nya tillskottet i Möllekulla. Aminah, Tinas dotter är mamma till henne. Så Tina är mormor till henne!
Farmor är nu lite bättre, hoppas att allt går bra för henne. Var i kyrkan igår för att "ladda batterierna" och för att tänka på henne. Det var skönt men prästen undrade vem jag var, haha.
Jag var ute och gick i det fina vädret förut idag, kom på att det kanske inte är säsong för kjol längre. Fast det var soligt var det inte så där varmt som det kan vara. Det var lite kyla i luften, hösten är på väg...
Igår var jag duktig och städade ut mitt nattduksbord, sorterade mina smycken och mitt smink och så tvättade jag samtidigt! Idag ska vi storhandla i Emmaboda, vi behöver köpa mat! Om en vecka börjar skolan, måste kolla på lördag när vi åker in till Kalmar vart det är någonstans skolan är, jag skulle vilja veta vart salen är också. Kollade på Dr Quinn förut, och de bor brevid det som ska bli på 1900-talet nationalparken red rocks. Jag var inne och kollade och nationalparken anordnar konsterter! Dit skulle jag vilja åka när vi åker till USA nästa sommar!
Ne nu ska jag städa lite till Rickard kommer hem. Puss o kram!

Inga kommentarer: