söndag 24 augusti 2008

kräftskiva o farmor

Så här såg min klänning ut som jag hade på kräftskivan

Min underbara kompis Frida och jag


Det var Johan som hade festen tillsammans med sin pappa


Jonni har fått konstiga glasögon i form av snapsglas,hihi. Jonnis flickvän Emma sitter brevid



Vad vi skrattade åt den här bilden! Kolla Henke vid högerhörnet av fotot, visst ser han konstig ut? haha. Rickard och Johans pappa syns i bakgrunden


Jag och min älskling Rickard, visst har vi fina hattar?

Jonni och Emma
Kräftskivan var rolig, lite otäckt att gå hem i mörkret på bilvägen bara. Igår var det inte roligt, Rickard mådde inte bra och inte min farmor heller. Jag vill inte skriva vad som har hänt henne, det känns inte ok. Jag förstår inte att något sådant kan hända när hon äntligen hade blivit frisk!!! Tänker på henne hela tiden......

1 kommentar:

Erika Hopstadius sa...

Väldigt vacker klänning, du lyste verkligen upp i den:) det såg ut som ni hade en trevlig kräftskiva. Du får ringa om du behöver prata, finns här för dig!