fredag 22 augusti 2008

ANTON


Grattis ANTON på din 18-årsdag!
Hoppas att du får en bra dag, ta det lugnt med alkoholen bara!

Ikväll är det kräftskiva! Ska bli väldigt kul! Frida kommer hit senare och vi ska göra oss iordning tillsammans. Igår var vi och fikade hos Jim och Frida, sedan gick vi hem och kollade på hells kitchen. Jag sov inte bra inatt heller. Vaknade mitt i natten och trodde det var småkryp mellan Rickard och mig. Så jag var på väg att ta på mig, men kom på att jag inte orkade och la mig ner igen. Sedan konstaterade jag att jag inte kände så många kryp så jag somnade igen, haha. Igår natt hade jag skrikit i sömnen sa Rickard. Han vaknade och fick lugna mig genom att hålla om mig. Det har jag inget minne av..hum.
Ne nu måste jag diska o fixa lite här. Kan inte fatta att Anton har blivit så stor. Jag tycker det var igår jag själv fyllde 18!
puss o kram

Inga kommentarer: