måndag 4 augusti 2008

vad jag gjort de senaste dagarna

det var ett tag sen jag skrev. jag ska berätta vad jag gjort de senaste dagarna. i onsdags var Rickard och jag ute på en cykeltur runt Rostockaholme. Det var fint men för mkt myggor för vår smak!!På kvällen drack Rickard och jag drinkar och gick ner te Casablanca. Men det var inget ös där så vi gick vidare till festivalområdet och kollade lite.




I fredags åkte jag hem till Möllekulla. Mamma och jag åkte till Virserums marknad på kvällen med Frasse (hunden). Han var så duktig!! Jag köpte marknadsgodis och munkar.


I lördags åkte mamma och jag en sväng till motorns dag i Målilla där pappa och Anton var. De är där varje år och ställer ut våra råoljemotorer. Det är bra att de för historien vidare! På kvällen drack mamma och jag vin och cider och kollade på filmen bandidas. Den var riktigt bra!


Igår åkte jag hem. Idag regnar det hela tiden så vi sitter bara ine och kollat på tv och planerar vår resa till USA nästa sommar! Längtar!


Mamma har två söta valpar kvar! de är så busiga och vi försökte ta kort på dem i lördags men det var inte så lätt!!





Gå in på hennes sida http://web.telia.com/~u49110270/lanksida.html och läs mer om dem!


Jag har anmält Fiffi till en marsvinsutställning...undrar hur det kommer att gå!!!


ibland tänker jag tillbaka på midsommar hur kul vi hade, vi var uppe i Rättvik med ett kompisgäng, Rickard, Jim, Frida, Jims syster Anna och Jonni. Frida, du betyder mkt för mig! hoppas att du förstår det om du läser det här!



puss o kram!

Inga kommentarer: